Long time no see.

Oj, var ska jag börja?
.
Jag har ramlat på t-banan. Mitt sällskap skrattade så dom höll på att avlida. Jag kunde nog egentligen ha dött både av själva fallet och skrattet.
.
En liten kille (för övrigt Christer Falks (Robinson-programledare i Norge) son) till mig på jobbet:
"Hvorfor snakker du svensk?"
HAHA. För jag är svensk, svarade jag.
.
Idag blev jag fotograferad av en fotograf från Morgenbladet. Hon var inne i veckan och frågade om hon kunde få fota mig och ställa några frågor, för dom ska ha nån typ av Sverige-special inför valet.
Jag blundar ju alltid på kort, sa jag. Det gjorde jag inte alls, sa hon.
Hela fotografi-grejen tyckte jag var urpinsam. Stå där, håll i den där, sitt på den där.
Hoppas jag slipper se resultatet.
.
På fredag åker jag till Stavanger och hälsar på min kära Kine! Nu är jag ledig imorn, och sen hela hela hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback