Coco!

.
Jag höll på att skjuta mig själv i foten igår efter jobbet.
Gick runt på tusen olika 7eleven och skulle fixa biljett till I blame Coco, som jag trodde skulle spela idag, torsdag.
.
Så ringer jag J och skriker, för jag får inte tag i nån biljett, dom hittar inte konserten och jag får inte fram den på billettservice heller. Kuk. Då säger J "Det är ju idag! 24:e - det är ju idag!".
.
GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! kände jag då. . Och bytte om. Glömde ta bort sminket kvällen innan så jag bara gick med det, haha. Kutade dit i orkanvind som var kall som fruset vatten och ställde mig i kö. Det tisslades om att det fanns 10 biljetter kvar. Jag var nr sex i kön.
.
KOM IN. Total lycka!
.
Gick och köpte t-shirt och påse, världens sötaste säljare som frågade om jag var där ensam. Gick och köpte vin och satt och väntade.
.
Förband. Philco fiction och dom var så bra att jag bara stod och gapade och undrade hur i helvete Coco skulle kunna toppa det där.
.
Det gjorde hon, då. Det första som slog mig var hur liten hon är. Först sjöng hon bara och sen rev hon fram gitarren och bara spelade skiten ur hela stället.
.
Jag blev nästan religiös! Eliot Paulina Sumner är ta mig fan gud.
.
Vänner, ni vet att jag sagt länge att om jag får en dotter ska hon heta Coco? Det här är ytterligare en anledning att döpa henne till det.


Kommentarer
Postat av: Marie

åh, jag var också där och det var så himla braaaaaaaaa! I LOVE COCO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback