Sen sist:

Vi var ute i lördags, först bye bye-party för Mackan hemma hos dom.

En kort promenix senare var vi på Nichols.
Nettan och Mackan försvann.
Emma och jag var kvar. Hon shottade fast hon inte tål sprit.
Jag drack rom&cola.

Så dansade vi.



Först knäppte han upp min bh (med fem lås) och så hamnade den i hans ficka av nån konstig anledning.
Sen rev han (med flit och på mitt initiativ... tror jag?) sönder mina strumpbyxor ute på gatan.

Det var en bra och riktigt lösaktig kväll!



Och jag har haft ännu bättre kvällar den här veckan också, men det är en annan historia.


Kommentarer
Postat av: kine

ullis!! når kommer du til stavanger ?? og fungerer din telefon? sendte en sms til deg men fikk ikke noe svar =( hvordan står alt til?



klem

2010-05-06 @ 14:35:19
Postat av: Ulla

Hej gumman! :)

Åh jag måste komma! När passar det fröken? Det allra bästa för mig vore om jag kunde komma typ mitt i en vecka nån gång i sommar? Hur jobbar du?

Jag har nytt nr som jag såklart inte kommer ihåg, men jag kan skriva det på facebook till dig sen!

Allt bra här, med dig också hoppas jag? Alldeles för länge sen nu!

Puss&kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback