Hej töser.

Sliter litt för vi har inget fungerande nät hemma, J's har ballat ur också. Sorry för det.



Idag är jag ledig och har slösat med min tid med följande:

1. Johanna färgade mitt hår. Det blev helt outstanding! Det blev så bra att jag inte ens ser ut som mig själv längre.

2. Ringde Liza (som inte svarade).

3. Ringde Jess, som fyller år! 24, hurra hurra! Grattis baby!

4. Ringde farmor, som blev överlycklig och skickade tusen pussar och kramar över linjen och frågade om jag träffat nån norrman.

5. Åt laxpasta på Fridays med J, vi skålade för Jess.

6. Nej. Inte än.

7. Åt pistage- och valnötglass från Mövenpick i solen med J.

8. Köpt ny mascara på Steen & Ström. Det finns inget ställe i världen som jag känner mig så vilsen och missförstådd på som S&S. Det är typ Oslos svar på NK, kan jag säga för er som inte vet. Alla som jobbar där är så välkammade och diskreta och precis tvärt-emot mig.

9. Köpt nya Converse... lite grå-beige, FANTASTISKA LÄPPAR! som Nettan skulle ha sagt.

10. Köpt tre liter vin efter en evighets velande.
Nettan: "Ta den där, den är god!" - pekade på en box.
Ulla: "Nej, den boxen är ju så ful!"

Nu ska jag gå och köpa mig ett par skivor och sen dra mig hemåt.
Hoppas ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback