Ar du en tos?

Det finns fler an en i det har landet, kan jag lova...

Igarkvall akte vi inte till Senegambia, men det ska vi gora senare ikvall. Istallet foljde vi med Ebrahim (sa heter han!) och Karl Gustaff (stavar med tva f, sjukt eller hur?) till ett reaggeparty pa stranden. Det var inte manga vita dar, om vi sager sa.

Vi kopte en halv vodkaflaska (fick inte kopa hela, haha!) i baren for 100 dalasi, ungefar 30-35 svenska kronor. Sen satt vi med fotterna i sanden och pratade om allt fran gud till knark.

Sprang ner till vattnet och hjulade i sanden.

Fick hora: I want you to be my babys mother.... ooh? Men farmor du kan va lugn, det blir inga barn gjorda i Afrika!


Pa scemat ikvall:
Lamin, som jobbar pa restaurangen pa vart hotell, och Ebrahim och J och jag ska ga ut.
Det ar nog inte sa smart egentligen for jag har blivit nat helt fruktansvart forkyld.. kan inte andas och det kanns som att hela min skalle ar full med slemm. Men skitsamma! Lite vin pa det har, som jag brukar saga!

Kommentarer
Postat av: Jacksson

Inga barn gjorda? JoMenPytsan&JagTackar! ;) Det blir nog lite gupp under nån hemmaknyplad filt innan nästa vecka är över. Det slår jag mig i backen på. Oja! Det är ju som sagt en hel vecka kvar.. Hohoho! Puss på er!

2010-03-01 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback