Dagens aktiviteter.

1. Cyklade (aahhh... just gotta love it!) ner till min brors nya jobb och hälsade på imorse kl 10.

2. Sprang ett varv runt golfbanan när jag kom hem, i regnet. Inte en jävel som spelade golf, haha!

3. Lunch hos bästa farmor! Hon hade gjort pressgurka till mig, jag ääälskar pressgurka. Min faster hade till och med frågat farmor om hon hade fixat det till mig nu när jag skulle komma hem... så söt.

Jag kan berätta allt för farmor, och jag gör det också. Hon är väldigt ärlig, skön och ung i sinnet för att va 86 år gammal.

Det roligaste hon sa idag var:
"Ja, när du var liten... du var ju intresserad av växter redan då (syftade på mitt jobb alltså). Överallt stod det små pinnar i vaser, några halvvissna tussiago eller så låg det lite mossa i ett hörn. Speciellt bakom den där lilla gardinen ni hade i tvättstugan, där stod det alltid nån kreation i vatten."

HAHAHA! Det ska börjas i tid minsann!


Ikväll skulle jag egentligen ha åkt in till mina darlings i stan, men jag pallar inte (DET DU EMMA!!!) så istället ska jag laga mat åt familjen, min bror kommer hit också. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback