Sex and the city och Vi sex.



Snälla ni ursäkta mitt tillfälliga försvinnande härifrån. Jag har inte gått under jorden, har till och med varit hemma men styrt med en massa annat shit.


Senaste timmen har jag kollat på SATC. Näst sista avsnittet, säsong sex nu senast.
Och så sitter jag och gråter igen och tänker på mina ljuvliga underbara fantastiskt pålitliga fina grymma (can go on 4-ever!) vänner.

"You're the loves of her life. And a guy is just lucky to come in fourth." säger Big och så tänker jag: precis sådär är det ju här för mig också med mina tjejer!

Samma sak igår när jag såg ett annat avsnitt och tänkte.. fan! Hur har jag klarat mig i Oslo med enbart Johanna när jag behöver dom allihopa?

Nu ska jag ut och skotta snö, det vräker ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback