Pulka-race imorn!

Tränat idag, svettigaste passet hittils i år, måste jag säga!



Och så fick jag precis bekräftat att imorn kommer äntligen mina töser Carro och Jess + Micke, Jess boyfriend till mig och hälsar på!

Sist när jag var i stan frågade dom när jag skulle komma dit nästa gång och då kontrade jag såklart med
"När fan kommer ni till Åtvid då?!".
Nu kommer dom, jag är så nöjd! :)

Hade visst sagt att jag skulle bjuda dom på mat också, så det får jag väl göra! Haha!

Sen blir det pulkaåkning (var precis ute i garaget med ficklampa och lyckades lokalisera på två snowracers, det var inte igår! Och nån mycket märklig stång som Kristoffer och pappa höll på och fiskade upp golfbollar ur dammar med!

Karla kommer också en sväng.
Very nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback