Mycket.


Såhär såg jag ut. Mina redan mycket älskade läderhosen ute för andra helgen i rad!

Jag skulle vilja sammanfatta kvällen med ordet mycket. Mycket trevligt. Mycket prat. Mycket alkohol. Mycket folk. Mycket skratt.

Emma och jag (Carro bangade, Jess var i London med Mike och Karla tror jag jobbade?) hamnade på Sliver.
Vi cirkulerade och framförallt drack vi.
Emmas date Anders kom och sen pratade dom hela kvällen och jag underhöll mig själv väldigt bra.
Sprang in i Ronja, Matilda och Emilie (som för övrigt fyller år idag, gratulerar!).

Idag vaknade jag med solen i ansiktet, underbart!
Emma och jag gick till Pitcher's och träffade Anders och åt brunch och satt och yrade i två timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback