Musik-kalabalik.

"Imorse" (kl 11 cirkus?) pratade jag med J i telefonen typ 20 min.

Vi började med att prata om pepparkakor. Som J av nån helt oförståelig anledning tycker man ska doppa i mjölk! Samma visa som när vi bråkar om hurvida havrefras ska ätas direkt när dom fortfarande är hårda (det tycker jag!) eller ligga och svälla och bli mjuka (och förstörda enligt mig!) som J tycker.
Saker ska va hårda, så är det bara!

Vidare kom vi in på vår Gambia-resa. Vi ska ta en tur till Afrika i februari! Tränger litt light, så att säga! LÄNGTAR!

Bytte ett par ord med Nettan också, det har jag inte gjort sen jag kom hem innan jul!


Daglig utsikt till och från jobbet i O-town, det är ännu finare än det ser ut här!

Just nu håller jag på och lägger in lite nya  (gamla?) skivor i min ipod. När jag bodde hemma hade jag alla plattor i bokstavsordning, men nu är det totalt kaos!
Har letat efter Kylies "X" i säkert en halvtimme och jag hittar den inte. Plus att pappa ställt in två berg med skivor som jag inte har plats för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback