KOM HEM!


Fick nyss kontakt med min älskade fröken Sjödin på andra sidan jordklotet!
Det är första gången sen dom åkte, innan har jag fått mail men det här var så mycket bättre!
Höll på att börja grina, såklart!
Gud vad jag saknar henne!! Ord räcker inte till...

Och titta så söt hon är. Skriver massa fina saker om mig:

Liza säger:
o jag saknar ULLA
som alltid far mig latt o gla

Liza säger:
Skojar du att jag insett har hur mkt du betyder o att du e varldens BASTA
HEEELT sant

Liza säger:
du e saaaa underbar!! Men de e sant, o fin som smor e du!

Liza säger:
FAAAN va jag saknar dej nu, behover minst 6 h i bil for att latta ULLA abstinens

Liza säger:
Saknar mitt positiva hjarta
= DU

Liza säger:
LOOVE U 

Nu får dom pallra sig hem tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback