Kalas.

Ikväll har vi firat Susanne!
Hon har bland annat fått en sodastream, ett halsband och en massa lotter (vinst på 6 av 9!).


Bäst på menyn idag, Karlas mamma Gerdas räkbakelser med krossade ostbågar runt om, och jag som inte ens gillar ostbågar!


Kristoffer, Susannes mamma Ingalill och farmor Anka.
 

Min fasters man Leo och Susannes bror Christer.
 

Faster Britt-Marie, Susanne och pappa.

Vilken trevlig kväll!
Har lärt mig att Nordens första människor hette Ask och Embla, visste ni det? Kanske är jag som är efter?

Farmor har hållit låda och gått igenom alla Åtvidabergs gamla butiker (berättade bland annat att hon köpte en blå päls till pappa när han var två år! Haha! "Du var så söt i den!" sa hon och då sa jag "Allt klär en skönhet, pappa!" :)), klagat på tatueringar, Anders Borgs frisyr och jämfört dagens julfirande med hennes ungdoms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback