I'm still alive!

Jag promenerade till Långbrott, det tog ungefär en halvtimme.

Det var fantastiskt att se alla igen! Haha!
"Är du tillbaka igen?!" skrattade dom och undrade var jag varit och hur länge jag ska stanna.

Själva passet var inte tungt alls faktiskt och jag som trodde jag skulle dö! Mycket snurrar så det var lite rörigt i skallen där.

På vägen hem körde jag programmet på trottoaren i snön också för att memorera lite. Lyssnade på La Roux och det snöade.

Nu känner jag mig "lätt i kroppen"! Så skönt!

Sen jag kom hem har jag duschat och ätit mat.
Riktig kyckling! Alltså sån med skinn och ben på och inte filé. Helt vansinnigt gott! Kokade ris med buljongtärning (det gör jag alltid, så mycket roligare med ris då! Och couscous!) och sen hällde jag på lite parmesan när det kokat klart.
Till det tomater med pesto. Och kycklingen såklart.

Life is good, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback