Ice ice baby + bil.


Karla och Sandra bjöd upp med partyhattar!


Jimmy körde först. Jag höll på att avlida av nervositet men det sa jag inte såklart. Trodde vi skulle braka igenom isen vilken sekund som helst.


Karla filmar och det snöar nåt galet mycket!


Titta vem som kör!!! Ulrika Eva Agneta Nilsson bakom en ratt! Har ju inte ens körkort, men Karla tjatade och som ni ser skrattade jag oavbrutet när jag körde. Dom andra också.
"Jag kan ju inte ens starta en bil!!" sa jag, men det gick.


Loke kör fyrhjuling 2,5 år gammal! Bergis coolaste killen på dagis!


Sandra, Jimmy, Karla och Rikard.


Pecka och Sophie.


Kårv.


Mera kårv.

En underbar, snöig, rolig och fruktansvärt kall dag, med sönderfrusna fötter, grillade skor (mina brann, sen fastnade jag i golvet inne på Willys, haha!), sladdande och skratt.

Jag fick ju träffa kidsen Loke och Grimm också, som min sweetie Karla hänger en del med.
"Dom vet ju inte vem jag är?" sa jag.
"Jo, jag pratar ganska mycket om dig." sa Karla.
"Jaha? Vad har du sagt?"
"Att du är väldigt speciell, helt underbar och att du ibland har väldigt konstiga kläder på dig."
HAHAHA! Så söt.


Kommentarer
Postat av: Karla

Jag är så SJUKT solt över dig!!! Du gjorde en grym insats på isen!! <3 Nu måste du faktiskt ta körkort... :D Puss

2010-01-06 @ 20:44:14
Postat av: Anonym

STOLT skulle det vara :P

2010-01-06 @ 20:45:38
Postat av: Ulla

Hihi. Jag är stolt över DIG! Du kan sladda på riktigt ju!

Hjälper du mig med körkortet då?!

Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback