Valkommen till paradiset.

Vi ar framme.

Lite snabbt bara:


1. Fick betala 800;- i overvikt for vaskorna. Mina var for ovrigt tyngre an Johannas, sa jag far skammas lite for jag tjatade pa henne att inte packa sa mycket.

2. Flyget var forsenat tva timmar.

3. Varldens motvind nar vi flog sa vi fick mellanlanda i Portugal forst, sta dar nagra timmar och sen upp och ner igen pa Teneriffa. Tos-plan!

4. Antligen framme, i totalt beck-morker. Sag typ ingenting fran bussen, inte minst manniskorna har smalter in valdigt bra i morker!
Checkade in.
Val pa hotellrummet (ganska primitivt och very Africa!) satte vi oss ner och efter tva min borjade borjade varldens ovasen. What's up liksom?
Maste va apor det stod om i katalogen, sa jag.
Jag tanker inte bo har, sa J.
Det lat typ som att nat mordade nat annat precis utanfor var dorr.
Snabbt tillbaka till receptionen, (holl pa att avlida av radsla pa vagen, kan jag lova!) dar dom skrattade at oss och sa att det inte var apor utan grodor som lat.

5. Det gar inte ga en meter har utan att bli forfoljd och pahoppad av gambianer. Dom ar helt forskrackligt jobbiga och man far inte va ifred nanstans! Valdigt osvenskt.

6. Vi har solat och badat massor dom har tva dagarna. J har brant sig lite har och var och jag lite grann pa axlarna. Jag smorjer mig frenetiskt och efter varje gang jag badat.

7. Har redan last ut en bok (Veronika bestammer sig for att do, sjukt bra, laaas!) och kommit en bit in i nasta. Det ar sa javla skont att bara chilla, slippa tanka pa vad klockan ar och fa maten serverad.

8. Pa tal om mat. Forsta kvallen bestallde jag bonless chicken med rodvinssas. Trodde jag skulle fa kycklingfile. Men icke. Dom hade tagit bort benen, mosat den arma kycklingen och stekt. Inte gott alls, och ni som kanner mig vet ju att jag ater i princip allt. Tror inte det var nat rodvin i sasen heller, haha!

Sadar, nu ska vi ut i solen igen. Snoar det hemma? :)

Kommentarer
Postat av: Jacksson

Ni verkar ha det gött, tösabitar! Jäkla folk att inte kunna uppföra sig! Det bittra svaret på din fråga, Ulla, är: Ja.. ..



PÖSS I NYLLET OCH SOV SÅ GOTT!

2010-02-25 @ 23:25:16
Postat av: Nicke

HUR ÄR DET MÖJLIGT ATT FÅ ÖVERVIKT PÅ EN 2 VECKORS RESA?? Inte ens jag hade övervikt i min väska hit!



Ni är helt otroliga tösamajor. Ska allt komma och ta er i öronen i sommar. Räkna med det. :)



2010-02-27 @ 02:44:00
Postat av: Ulla

HAHAHA! Nicklas, fraga inte. Det ar helt stort.

Jag har med mig en massa strumpbyxor! Sakert sex par, hur fan tankte jag da?! Det ar ju skitvarmt! Blir arg varje gang jag oppnar vaskan for jag har med sa mycket!

Langtar till i sommar! Da ska vi pa opera och till GBG igen! :)

Emma-van! Jag tror du hade fatt spader om du var har! :) Nan skrev att det var slask hemma, smalter snon? Jag haller tummarna for det!

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback