Det här kommer nog va världens tråkigaste blogg tills jag gör comeback i Oslo om ett par veckor för jag kan inte lägga upp bilder..

Och på tal om Oslo, gud vad jag längtar! L Ä N G T A R!
Jag vet inte varför men jag inbillar mig att det kommer va vår när jag kommer dit, men det kommer det ju inte. Men det skiter jag i också egentligen!
Längtar efter såna banala och vanliga saker...

Kan inte vänta tills jag får strutta Karl Johan fram i solskenet med en kaffe mocca från Bit i ena handen, ipoden i den andra, ljuvlig musik i öronen.
Solglasögon, stor halsduk, massa folk överallt och stiliga män i varje gathörn.

Och jobba.
Ta trikken till Nordstrand och hjälpa på folk med barnvagnar och le och fråga om tanterna som går på vill sitta på min plats.
Börja sälja vårblommor.
Bjuda mina jobbarkompisar på porterstek.

Köpa skor.

Grisen kommer bita mig i fötterna varje morgon.

Skratta med J.
Kasta kuddar på Nettan.

Gå ut och dricka rom&cola och ha sådär kul som man bara kan ha på fyllan i Oslo.
Hångla på en gräsmatta medan tjejerna badar i en fontän.
Äta våfflor med töserna.

Kanske äntligen komma iväg till det där jävla Munch-museet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker det låter som om Oslo är för dig vad Paris är för mig! Förstår att du längtar!!

2010-02-15 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback