Släkten invaderar (& I love it!)

Min morbror Rolf, min moster Inger och min morfars brors fru Siri har varit här på lunch idag. Åh, jag tycker så mycket om dom allihopa!

Vi åt trerätters och allt blev bara så sjukt bra!
Först baconinlindad (färsk såklart) sparris med parmesan + vitlöksbröd.
Sen medelhavsinspirerad gryta med potatis och couscous (för övrigt första gången Siri åt couscous, hon tyckte det var jättegott!) och massa sallad.
Sen cheesecake med kiwi.

Jag är lite stolt över mig själv för det blev inte kaos eller panik nånstans vare sig under tillagningen eller serveringen!
Alla åt allt och jag badade i beröm! Siri sa att hon skulle säga till alla sina kompisar (85+!) att ringa mig om dom skulle ställa till med kalas!

Blommor fick jag också, rosor av Siri och anemoner och ranunklar (favoriter!) av Rolf och Inger. Så fina!

Vi har pratat om allt möjligt... släktingar, byggnader, kändisar, mat, OS och en massa gamla minnen.

Som vanligt, jag har bilder men kan inte ladda upp!

Nu har jag kommit fram till att jag skulle vilja ha kalas och främmande varenda dag om jag kunde!
Det finns såna fantastiska människor i min närhet (pratade med Carro i telefon imorse, precis innan hon la på sa hon "Hejdå gumman!" och jag bara blev så glad för jag påmindes om hur underbara mina vänner är!).

Om jag bara kunde bjuda på en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback