Mår inte bra...

Jag är sjuk.
Det är inte kul alls.
Faktiskt.

Hittils idag har jag druckit en kopp te, vill inte äta och då är det nåt fel på mig för när jag är frisk måste jag verkligen äta.

Och jag kan inte lägga upp bilder här heller.

Igår skulle min mamma ha fyllt 56.



Jag spenderade hela dagen (och kvällen!) gåendes på värktabletter hemma hos min moster.
Min moster är helt sjukt rolig. Hon pratar oavbrutet och säger knäppa saker.

Vi åkte till kyrkogården med ros och ljus också. Det var så mycket snö att vi fick trampa upp en stig.

Jag blev kvar hos Inger ända till kl elva på kvällen. Vi tittade på kort (jag var väl typ elva i det albumet, så jävla smal, bara ett stort huvud och två jättelånga armar... dom har ju iofs kvar!) och hon berättade om en resa till Kroatien där allt gick åt skogen och jag låg dubbelvikt av skratt över köksbordet.

Min moster vill alltid att jag ska äta också. Jag sa att jag inte ville ha nån kvällsmat. Då gjorde hon vårrullar.
"ÄT!" sa hon och jag åt.
Sen började vi prata om och diskutera hur man på bästa sätt gör köttbullar!
"Du måste smaka mina!" sa hon och började riva i frysen. "Hur länge ska man ha dom i micron? 30 min?" sa hon och jag skrattade för hon menade såklart 30 sek.

Så skulle vi fika också.

Vi satt vid hennes dator och försökte hitta hotellet hon bodde på när hon var i semester i Oslo för några år sen. Det tog en evighet och vi letade och letade på 1881.no.

Jag har världens bästa släktingar, det finns inget ont i nån av dom. Och alla är så fruktansvärt roliga och lätta att ha att göra med. Tiden går så fort när jag hänger med min släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback