Kravaller på vår gata i Oslo.

Johanna säger:
DU!
Sätt på nyheterna
Ulla säger:
Ja my love?
Johanna säger:
vg.no
Ulla säger:
Va?! Vadå på tv?
Det orkar jag inte.
Vad händer?
Angriper politet i Oslo?
Johanna säger:
Ja just!
Ulla säger:
Så jävla sjukt!
Johanna säger:
helt sjukt
vi gick ut nyss och tittade
det brinner nere vid pakisen
haha
Ulla säger:
Gör det?!
Johanna säger:
och det bara stack i näsan när jag gick ut
Ulla säger:
Så högt upp?
Johanna säger:
tårgas
Ulla säger:
OJ!
Johanna säger:
massa folk och journalister
Jag hörde ju typ 4 skott för en halvtimme sen
och en ringde n mig och sa att om hade hade spärrat av hela gatan vid kiwi
Ulla säger:
Så jävla overkligt!
Nu håller ni er inne!
Johanna säger
Haha ja då det ska vi göra

LÄNK - om ni vill se.
Det är alltså samma gata som vi bor på, fast längre ner. Går den vägen varje dag på väg till trikken.
Stört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback