Hurra!


Ni kanske kommer ihåg den där väskan jag har på bilden? Jag tappade bort den på Harrys/Sliver på juldan.

Min favvo-väska alla jävla kategorier! Egentligen brydde jag mig ingenting om sakerna i, ville bara ha tillbaka väskan.

Efter juldan ringde jag 17 gånger och frågade om dom hittat den. Nej, sa dom.

Så i förrgår, ringer min bror och säger att dom ringt till banken (där han jobbar) och frågat efter mig. Dom hade hittat väskan och tittat på mitt kort och ringt, så gulligt!

Så ringer jag till hon damen:
"Ja, vi undrade ju när nån skulle ringa och fråga efter väskan!" sa hon.
"Eh, jag har ju ringt flera gånger? Och varit inne och frågat också!"
"Den låg bakom en högtalare!"
"HAHAHA!"

Igår var jag och hämtade den. Allt var kvar i; ringar, plånbok, Carros cigg och mobil, mina skinnhandskar (som jag redan köpt nya likadana!).

Slutet gott, allting gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback