Håller låda på Arlanda.

Hej igen!

Hann aldrig skriva ett sista inlägg hemma, jag gick upp till J och åt semla istället! Karla och Jimmy var också där.

Nu har vi varit på väg sen kl 20.30 ungefär. J har redan kläckt väldigt många obetalbara citat!
Bland annat sa hon:
"Åh, titta vilka fina moln! Men vad lågt dom flyger!" och det var såklart inga moln utan rök från en skorsten!

"Men det är ju för i helvete låset, fattar du väl!" Alltså, låset (lås:et) istället för låst, HAHAHAHA jag dör av skratt.

"Det kostar säkert spänn!" är en annan favorit.



Nu har vi varit på Arlanda sen halv ett, kl är tre.

Vi var träffat två lärare från Norrköping som skulle till New York.

J flirtade med en vaktgubbe och såg till att vi fick väga väskorna gratis. Johannas väskor vägde exakt så mycket som dom får. Jag har övervikt! Kors i taket, jag som skrattat åt J och sagt åt henne att inte ta med en massa onödigt!
Så nu har jag klätt på mig en del av packningen, ser ut som jag väger 150 kilo. Hoppas jag slipper betala.

Om tre timmar får vi checka in, tills dess blir det cirkus a'la Ulla & J här uppe. Jag har varit vaken i 18 timmar och är just nu väldigt lättroad....


Och förresten, om ni vill höra låten jag skulle lägga upp, eller vi kan säga såhär: lyssna på alla låtar ni kommer över med The XX så har ni lite att styra med tills vi hörs igen!

Hey ho let's go!
Puss puss puss puss puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback