Tillbaka i mitt barndomshem!

Tre timmar och 30 min väntan i Karlstad, fullt med gapande kids och om möjligt ännu fler gapade pensionärer. Som jag sa till J:
"Gamla människor borde skjutas!"
Det var lite på skoj, ja det var det! Men ändå inte. Vissa kan ju bara inte bete sig vettigt!
.
Världens skönaste skånska tågvärd (kan inte nog påpeka hur mycket jag älskar skånska!!) som underhöll oss hela tiden och presenterade sig själv som "Landskronas stolthet" när vi väl satt på tåget mot Katrineholm.
.
Johan, Johannas lillasyster Fridas boyfriend, skjutsade oss från Linkan och hem och det så mycket snö att det är nog det tokigaste jag sett på evigheter. Helt vitt everywhere! Så fint på golfbanan också, med skidspår och allt.
.
Pappa och Susanne hade lagat mat till mig, och sa att jag skulle ringa farmor ögonaböj när jag kom innanför dörren, hon hade sagt typ "Det spelar ingen roll vad klockan är, tolv, ett, två... se till att hon ringer när hon kommer hem!". Fina farmor!
Alla gamla människor behöver inte skjutas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback