Sockerbeat!

Jesus, vilken kväll det blev igår. Halkade (bokstavligt talat) hela vägen hemifrån och ner till bryggan. Det satt två tjejer och drack öl typ vid Nationaltheatret och så halkade jag precis när jag gick förbi dom och jag höll på att skratta ihjäl mig! Dom också, tror jag.
.
På Fridays var det redan ganska många kända när jag kom dit. Och fler stapplade in också. Josefine och jag drack Appletini och kollade på en tomte som sjöng, som hon fått av Christoffer. Alltså, jag kunde knappt titta på den, den dansade och hade världens konstigaste skrev.
.
Från Fridays till Bar1 (en av killarna var så sjukt lik Oskar Linnros, så jag sa det till honom och så satt vi och lyssnade på "Debut" i hörlurar, haha!), sen vidare till Fugazi. Club Sockerbeat (bästa namnet ever!) spelade och hade på sig grymma t-shirts som det stod typ "Wake the fuck up Oslo" på, jag måste seriöst ha en!
Vi var ganska många och det var världens hålligång! Jag fick ett tomtebloss av nån av Sockerbeat-killarna och så började han ta en massa kort. Helt livsfarligt, man (eller jag då) ska passa sig för att bli fotograferad på fyllan!
Josefine hade tidigare blivit fotograferad utklädd till Lucia, och dom bilderna körde dom på storskärm hela tiden, haha!
.
Taxi till Manolo, där Josie blev helt nersprutad med champagne och dansade på bardisken! Jag höll mig på golvet, men shit vad vi måste ha dansat, jag har typ träningsvärk i magen! Haha, det kanske säger lite om formen också... 
Vid det laget var jag ganska jävla sliten... och full. Så jag tog en taxi hem, jag.
.
Sov tre och en halv timme, vaknade med ett köttigt sår på högerhanden (varifrån kom det liksom?!) och gick till jobbet. Smart Nilsson. Nej, men väldigt väldigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback