Sjukstuga.

Jag har legat på soffan och läst och slösat bort all tid som passerat av den här dagen. Det finns inte mycket annat att göra när man är sjuk, I guess..
Inte är jag hungrig heller, har druckit två koppar grönt te med mjölk och ätit en halv mandarin.
.
J börjar kl 14, så hon satt med mig ett tag och vi pratade om julklappar vi ska köpa. Sen skulle hon träna, så hon stängde dörren till sitt rum och satte på musik.
Haha, jag kunde knappt koncentrera mig på boken för hon spelade en massa roliga gamla 90-talsdängor!
"Den här låten!" skrek jag hela tiden.
.
Boken jag läser är som sagt helt grym! Det är så mycket fina tankebanor jag känner i igen mig i att det nästan är löjligt! Sånt som jag brukar säga att jag tänker, men inte kan förklara, den här boken är proppad med såna saker. Och ett ljuvligt språk också, såklart.
Per Hagman for president!

Kommentarer
Postat av: lisa jacobsson

hagman is a fucking poet! GILLA.

2010-12-09 @ 23:13:22
Postat av: Ulla

Givet Lisa! :)

Kommer ihåg att jag läste ut "Att komma hem ska vara en schlager" på t-banan typ 2007. Smällde ihop den och kände jag mig liksom tvungen att ge bort den till första bästa människa jag såg, för att liksom dela med mig av geniet!

Postat av: lisa jacobsson

jag läste den på vägen hem från en långresa och grät som ett barn. den slår en hårt i magen.

2010-12-11 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback