Philco fiction.


Det här är den senaste skivan jag köpt. Den vaktas här av Maria och Jesus-barnet.
"Give us to the lions" Philco fiction (som var förband till I blame Coco, ni vet?).
Världens sämsta service på Platekompaniet, blev fan förbannad när jag skulle köpa den. Tösen bakom kassan bara pekade och sa:
"Den är där borta i hörnet!". Ehh..? Följ med och visa då. Inte en jävel i butiken liksom, sånt gör mig helt tokig!
Hur som helst, skivan är outstanding! Sök på "Dan iel" på Spotify. Amazing!
.
Själva skivomslaget är det mest originella jag sett tror jag. Det är en plastficka och så ligger det en "singel-förpackning" med skivan i. Plus typ tio olika bilder ihoplindade av en gummisnodd! Så kul!

Här är jag då. Lyssnar på skivan på dvd:n, för vi har ingen fungerade cd-spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback