Julafton.

En av dom kan ni se bilder från här:
http://elinmariaelisabeth.blogg.se/
på min favoritkusin Elins blogg.
.
Min andra julafton (alltså, det var ju samma dag, men på olika ställen), hos min faster kommer det bilder från snart. Min fasters man ska maila lite bilder...
.
Min tredje julafton, sent på kvällen uppe hos Karlas föräldrar, där vi tittade på "Tomten är far till alla barnen", drack julmust och tjattrade.
....
Så var det ju det där med julklapparna då. Jag ville ju ha en, en ipod, 8 gb sa jag när jag ringde hem. Pappa verkade inte bry sig om det och hade köpt en hel hög plus en 16 gb ipod. Ahhh.
.
Men framförallt, det här är nog julen när jag verkligen verkligen verkligen 100 %-igt värdesatt mina helt fantastiska släktingar! Jag har så många skärpta, roliga, intelligenta, allmänbildade, vänliga och tokiga människor i mitt släktträd!
Tusen tack till allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback