Tidsfördriv...

Du heter: Ulrika Eva Agneta Nilsson.
Smeknamn: Ulla.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, har en miljon. Skriver två då: Melissa Horn "Med ena foten utanför" och Bigbang "Right beside you".
Beroende av: Insulin.
Vad tror folk om dig? Fick höra en gång att nån sagt till J att jag ser väldigt ordningsam ut. HAHA!
Stämmer det? Verkligen inte! Jag lever i ständigt kaos!
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt glada humör! Annars rent fysiskt är det mina ögonfransar.
Hur imponerar man på dig? Man imponerar väldigt lätt på mig, jag tycker alltid det är kul när folk är bra på nåt.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, haha! Hela tiden!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha, ladys... :P yes yes, sov godt :)"
Var bor du? Oslo.
Trivs du där? Så in i helvete. Annars hade jag flyttat.
Har du haft sex idag? Bara i min egen hjärna. Hahaha!
Hur svarar du i mobilen: "Ulrika." om jag inte vet vem det är, annars första ordet som ploppar upp.
Vem ringde du senast? Farmor.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon frågade hur länge det skulle dröja innan jag flyttar hem ordentligt, och att jag gärna fick komma dit idag.
Antal timmar sömn inatt: Åtta.
Sov du ensam: Ja, tyvärr...
Brukar du komma i tid: Ja, jag försöker. Jag hatar när folk måste vänta på mig!
Hur känner du dig nu? Lite seg, annars bara bra! :)
Vanligaste färg på dina kläder? Klippt omöjligt att svara på! Jag vet inte.
Vad tycker du om fötter? Dom funkar bra att gå på.
Vad saknar du: Just nu: Oslo.
Hade du en bra kväll igår: Absolut! Två av mina bästa töser vid samma bord, sen en sen promenad med en av dom. Så mycket kärlek, så mycket glädje!
Favoritdryck på morgonen: Grönt te med mjölk.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar väldigt!
Är du blyg? I vissa situationer väldigt mycket, men vanligtvis inte.
Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte. Har spelat golf och simmat.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Har du spytt offentligt: Haha, ja. Värsta fyllan ever, höll på att dö av pinsamhet. Vågar inte ens skriva var det hände.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Försöka förstå.
Är du nöjd med ditt liv: Jag tror det är farligt att bli helt nöjd, men det är ganska chill, ja.
Är du bortskämd: När det gäller vissa saker är jag absolut det. Men jag är väldigt tacksam också.
Vad gör du i morgon: Ingen aning än! :)
Vad är det värsta du vet? Att sakna.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Är det en enda sak jag har så är det det. Tack!
Vad är det finaste du fått? Livet.
En speciell dag du minns: Det finns alldeles för många för att bara skriva en!
Du samlar på: Skor!!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Är för det första aldrig arg. Och är jag ledsen vill jag helst bara va ifred. Men ringer jag nån är det den som är mest insatt i det jag är ledsen över. När jag var yngre ringde jag alltid mormor.
När grät du senast: Förra veckan när jag såg nån film. Jag gråter ofta, är extremt lättberörd (och lättskrämd, haha!).
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shit, jag vet inte.
Vill du gifta dig: Om jag hittar nån passande person att gifta mig med.
Vill du ha barn: Om jag hittar nån passande person att skaffa barn med.
Är du musikalisk? Nej nej! Tondöv till farmors stora förtret.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans: Skulle önska att dom kunde det men det är tyvärr omöjligt.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Det är det sista jag någonsin skulle göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback