Update.

Gode gud (som jag inte ens tror på). Jag kan inte med ord beskriva hur mycket JAG ÄLSKAR DET HÄR STÄLLET och människorna här!!!

Jag är helt varm i hjärtat. Min pappa och hans sambo har precis åkt och spelat minigolf med mina grannar Anna-Carin och Jan-Åke.
Drog på mig pappas träskor och sprang över till dom innan dom åkte för att prata lite. Jag tycker så mycket om dom!
A-C frågade om jag inte skulle följa med, vädret är helt ok idag, men jag bangade.


Idag har jag hunnit med följande:

Varit hos min moster i fyra timmar. Hon lagade porterstek åt mig, fast det tar en evighet bara för att hon vet hur mycket jag älskar det. Vi tittade på hennes plommonträd, pioner, blåbärsbuskar och halvdöda körsbärsträd.

Sen jag kom hem har jag legat i hängmattan under balkongen och läst och druckit te.
Lyssnat på ljud som jag aldrig hör i Oslo... gräsklippare, lekande barn (finns det nåt mysigare?) och en och annan mopedåkande skrikande tonåring som körde runt nere på vår gamla fotbollsplan/skridskobana som ligger precis nedanför Emmas tomt.

Jag har en massa bilder att visa er. Men det krånglar såklart. Har hittat min kamera här som jag letat som en tok efter i Oslo. Men nu hittar jag inte laddaren och batteriet är stendött.

Tänkte låna pappas kamera. Den hittar jag laddaren till, men inte usb-kabeln. Gah!

 

Ja ja. Jag har det bra. Ikväll ska jag laga mat till familjen och förhoppningsvis träffa nån lite senare...

Nu blir det en vända till med boken nere i hängmattan!
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback