Fullt upp.

Pappa och Sus följde med till farmor. Mycket trevligt. Dom säger så dumma saker, både pappa och farmor, så jag skrattade oavbrutet.

Jag gick hem. Tittade in på Sandelius hos Emma, sprang på min (som hon själv uttryckte det) favorit-kusin Elin när jag köpte frukt på Ica. Köpte fem böcker hos J's lillasyster Frida på bokhandeln.

Nu har pappa precis kommit hem från andra turen på golfbanan idag.
"Jag var ute och spelade kl sju imorse!" sa han när jag vaknade. Nörd!
Den här vändan hade han tydligen gjort birdie på samma hål som han gjorde hio på en gång. Jag hjälpte faktiskt till lite. Ringde precis när han skulle slå ut, så han bara klippte till bollen, sprang och svarade och så rullade den i. Haha!

Nu ska vi ut och plantera druv-plantan! Pappa köpte ett espalje imorse när han var och köpte nybakat bröd imorse. Hej vad det går!


Kommentarer
Postat av: Jacksson

tycker du ska va hemma jämt

2010-08-04 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback