Avslutningen på en dunderrolig dag med mina töser.


Jess, J och Carro på Platå.


Ulla, Jess och J. Snart helt odrägliga?! Haha.


Alla fyllekajor på Rivas uteservering.

Johanna och jag somnade på soffan hemma hos Carro och Johnny efter diverse livliga diskutioner.
Imorse gick vi över gatan till Emma och Zora och åkte hem till Åtvid.


Lite senare cyklade jag ner till centrum, träffade Johanna och Frida och åt lunch på Sandelius hos Emma.
Carros mamma Inger kom förbi också.

Annars har jag mest legat under balkongen och läst, tagit en tupplur... Hittade ett krocket-set så jag funderar på att dra ihop lite folk och spela efter maten ikväll (som för övrigt jag ska fixa).

Den senaste timmen har jag varit inne hos mina grannar på nr 20, med Nettan och tittat på nya shoppingfynd hos henne.
Sen stod jag ute på gatan i solskenet med Karlas föräldrar och pratade om allt från gamla bilar till katetrar och hur skönt det är att va hemma och träffa alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback