En skinkdoftande tripp!

Från Liza:

Systra mi! Saknar min lilla toka redan :( 
Vilken underbart, hærlig, uttømmande, skinkdoftande och regnig tripp vi hade från moderlandet, kunde inte blivit bættre (møjligtvis om Nordby center vart øppet och vi stannat till på Mc Dragans striptease :)
Jag ær helt out of internet då campingen typ stængt ner nu, men jag tænkte ju att vi eventuellt skulle styra nåt næsta vecka då jag e ledig torsdag fredag. Vad sægs??
Tusen miljarders pussar!
ps. kanske alltså e bættre att styra detta øver telefon.. kom just på det :) PØSS

HAHAHA! Jag avlider av skratt.
När Liz och jag satt i bilen på väg tillbaka till Norway satt jag och pratade om nåt random, och så skriker hon:
"SHIT VAD DET LUKTAR SKINKA!"
"Ja, det gör det!" sa jag.
Nån halvminut senare rullade vi förbi Gilde, en skinkfabrik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback