Under normala fall skulle jag nog kalla det här en misslyckad blondering...



... men nu kan jag inte det.

Här kommer det lite (kanske) mer objektiva synpunkter på New moon.

1. Människan som har valt musiken har gjort ett exeptionellt jobb (precis som i Twilight, om det nu är samma person!)! Lykke Li och Muse och en hel bunt helt fantastiska pieces of music. 
In på youtube med er och kolla, alla låtarna är 10:or!
EXEMPEL
 
2. När jag väntade på trikken till jobbet (stod 7 min) hade dom reklam för filmen i kuren. En bild på alla dom nya vampyrerna i filmen. Shit alltså, jag tittade på bilden oavbrutet i sju minuter! Det var som den sög mig till sig.

3. Angående blonderingen här över..
Det finns extremt många väldigt snygga males i den här filmen. Men det är nåt med den här killen på bilden alltså, i det där håret. Jag tror det är nåt med hans kinder. Han har liksom väldigt lång käklinje och platta kinder.


Sådär. Nu håller det med inlägg om den här filmen, innan jag blir nörd och tönt på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback