L2.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"...and has these scary polyester trousers which you WIPE DOWN.." 


 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ingenting, luft.

 3. Vad var det senaste du såg på tv?
Grey's.


 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Det går ju inte skriva att man inte får titta, det var det första jag gjorde!


 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

En tvättmaskin som centrifugerar och nån typ av vägarbetsmaskin ute på gatan.


 6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Stod utanför porten med J igårkväll för att vi inte kom in. Varken hennes, min, Lenes eller vår grannes nyckel fungerade. Till slut fixade grannen till det, tack ska han ha.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook?


8. Vad har du på dig?

Gröna byxor och en kofta som en vit kofta med några svarta ränder (50.- på H&M!).


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Haha, vilken bra fråga! För jag drömde tre olika drömmar och alla var lika sjuka! Bland annat så var jag ute och sprang och träffade på en tjej som förlorat ett barn, skulle flytta in i ett hus med 10 pers från högstadiet, spelade fotboll med världens coolaste kille och så var Jess och jag på Åtvidabergs modevecka (!!!). Sen träffade vi en tjej jag läste retorik med och så höll dom på att måla om klockstapeln.


10. När skrattade du senast?

För ungefär en halvtimme sen när jag läste vad J skrev.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En lampa, en bukett torkade rosor (jag hatar torkade blommor!!!) och ett vitrinskåp.


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ser konstiga saker hela dagarna. Oslo är fullt av skummisar. Igårmorse såg jag en vithårig man stå och skrika efter ett par.


13. Vilken var den senaste film du såg?

Halva "Predikanten", den var lite b på nåt sätt men jag hade gärna sett slutet också men jag var för trött. Och så frågade jag tusen frågor om vad som hände i slutet och J kunde inte förklara, hahaha!


14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Allra först ett par krokodilskinnskor med nitar från Jimmy Choo for H&M. Det finns miljoner kvar, för det verkar som att ingen vill ha dom utom jag?! Så om nån känner sig generös och har 1300 spänn som ligger och skräpar, let me know!


15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Oj. Jag tror dom flesta vet det mesta om mig.


16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Fred på jorden, utan att blinka. Önskar mig det i julklapp varje år...


17. Tycker du om att dansa?

Ja, när jag är full.


18. George Bush?

Stick och brinn, som vi brukar säga på mitt jobb. Uppblåst, egoistisk och känslokall.


19-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Haha, vi pratade om det igår, J och jag. Då kom vi in på Kid, som jag tycker är ett grymt namn men kanske inte passar på en man utan bara en pojke?
Anyway, kanske Kid och Coco då.


 21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Gör det nu. Och jag kan nästan tänka mig att bo utomlands hela tiden, och gärna i flera olika land.


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Jag tror inte jag kommer till nån pärleport men om jag gör det hoppas jag att han säger nåt kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback