"Finns det ingen sushi på Deli ska jag äta upp mina egna fötter!"

Citat Ulrika Nilsson. 
Jo och jag sprang hela jävla Oslo runt på jak efter sushi nyss. Och fick inte tag i nån. Helvete, så nu måste jag äta upp mina fötter...

LEDIG idag. Obligatorisk sväng till Ikea där vi gjorde av med alldeles för mycket cash och jag blev så besviken på skohylla-utbudet att jag bestämde mig för att bygga en egen skohylla. Ni skulle bara se hur fint det blev. Kalas! Världens bästa skohylla! 

När vi skulle hem blev vi i vanlig ordning tvingade att ta taxi. Jag ringde och beställde:
"Eh. Vi har en hylla (blivande skohylla!!) som är nästan två meter, kan vi åka vanlig taxi eller måste vi ta maxtaxi?"
"Då måste ni nog ta maxitaxi" sa kvinnan.
 Jag hörde förövrigt nästan ingenting av det hon sa.

Så rullar det in en jävla buss! Med plats för 16 pers! J och jag skrattade så vi höll på att dö. Tills gubben frågade om vi skulle betala fast pris, som tydeligen var 600 spänn!
Aldrig i livet, sa J att hon tänkte. 
Vi kom undan med 380 kronor. Stört! 

Nu har vi skruvat ihop möbler. Johanna kallade mig för Ulla - handy-man sist, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback