Trasig permobil, larm och vildsvin.

Igår var minsann en sjuk dag.

Den började med att dom ringde från jobbet och väckte mig kl 7 fast jag dom sagt att jag skulle börja kl 8.

Jobb 7-13, sen cyklade jag hem till Jess. Sen började det rulla in folk där. Karla, Micke och Jesper kom allihopa.

Sen tillbaka till jobbet igen, 16-21.
En tants permobil gick sönder så jag fick rulla runt hela skiten, haha! Och hos en annan skulle vi göra gymnastik! Jag läste från ett papper och förklarade och tanten körde på.

När jag slutade gick jag till OK vid Braskens bro för Karla jobbade där. Jag drack te och läste inredningstidningar innan dom stängde.

Så skulle dom stänga sätta på larmet, som såklart strulade och det började tjuta som bara fani hela lokalen. Karla fick typ slänga ut mig genom en bakdörr. Jag väntade utanför tills dom fått av larmet.

Äntligen var vi på väg hem. Ungefär vid Grebo kommer det hux flux ut ett vildsvin precis framför bilen. Han/hon/det bara spatserade lugnt över och det var inte långt ifrån en smäll. Sen satt jag mest och blundade och var livrädd i allmänhet resten av resan hem.
Vi såg dessutom ett rådjur eller en hjort eller vad det var precis innan vi kom hem också, värsta zoo:et på vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback