WHY?!

Jag är ledig. SJÄLVKLART regnar det som aldrig förr. Haha! Det slår aldrig fel! 

Igårkväll träffade jag Nicklas och Marcus på Karl Johan. Dom föreslog att vi skulle dricka öl. Bra initiativ tyckte jag, om man bortser från ölen och dricker cider istället. 
Vi gick till Lektern och satte igång med drickandet. Hade så jävla kul!

Det pratades minnen (svårt att komma ifrån när man går wayback liksom), Alexanders Skarsgårds grad på vampyrskalan, kombinationen nyår och bögsex, "Du vet sånt som tjejer gör" - det går att säga efter nästan allting... och givetvis sommarplaner.

Sommarplaner hade vi gott om, visade det sig. Jag förstår inte hur vi ska hinna med alla riktigt. Museum, Tusenfryd, alkoholintag, kubb - you name it, we've planned it! Opera och middag med champagne. 

Hur jävla mycket regn finns det egentligen seriöst?! Det tar aldrig slut ta mig fan. Och jag måste till banken för jag har fortfarande inte fått nåt nytt kort. 

I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback