"Ja Ulrika. Du är en barbar!"

sa Karin till mig på jobbet idag. 
Det började med att jag köpte en Kapten Sabeltann-is... alltså glass. Cola-is-glass. Den ser ut som en pirat. Jättefin.
"Jag vill inte äta upp honom, det känns lite barbariskt!", sa jag. Karin tycker tydligen att jag är en barbar!

Idag var vi fyra stycken på jobb. Erik, May, Karin och jag. Förut brukade vi va typ sju stycken. Erik lämnade oss ganska snart också och somnade i Ås och kom aldrig tillbaka. 


Nu har jag ätit sushi från Deli (har fortfarande mina fötter kvar om nån undrar) och funderar på lite te. J ligger i soffan bredvid och läser nån artikel om hetare förspel. 
Carros pappa Stefan skrev precis till mig på Facebook, så kul! Facebook är världens bästa! 

Och igår var J och jag på bio. Vi såg Duplicity eller vad den hette. Med norsk text, morr! Väldigt bra film! Var så jävla trött att jag trodde jag skulle somna men jag klarade mig. Höll på att börja grina mitt i allt också för det var så fint. 

Nu skriver min bror på msn och jag bara saknar hemma nåt fruktansvärt. J åker hem på onsdag också, det känns inget vidare. Men snart kommer Kristoff och hälsar på, hurra! 

Nu ska vi glo på film. 
Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback