Go Bogrönt Nordstrand!

Nu kommer den glada nyheten jag skrev lite luddigt om förra veckan!

Spana in det här:

http://oslopuls.aftenposten.no/aktivitet_friluft/article205627.ece

(kan tyvärr inte länka, förstår mig inte på Mac!)


HURRA! 
Vi är bästa hagesentret i stan! Jag är så glad. Och min chef Erik är om möjligt ännu gladare! Det är fantastiskt!

Idag fick vi in två olivträd som kostar 15.000 lax styck. Folk på Nordstrand köper dom mest konstiga växter alltså. Och dyra.


Ikväll jag är alone at home. Nettan är hos Christian och J är på persoalmöte. Jag pratade precis med Sanna, ska träffa henne imorn bitti och äta frukost och spana in hennes lya! Kul! Äntligen hinner jag träffa nån!!

Ledig torsdag instead of onsdag den här veckan. Fredag är Josefines sista dag. Weird alltså.
Jag får lön imorn! Har jobbat nästan precis 300 timmar sen jag kom hit....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback