Lista,

KÖN? Female.

ÅLDER? 22.

VÄXTE UPP? Åtvidaberg.

BOR? Oslo. På Fredensborg.

GAY/TRANSA? Haha, no no.

TRAUMA? Ett flertal skulle jag våga påstå...

SKRYT! Oj. Om vadå?

MITT BÄSTA MODEDECENNIUM UNDER 1900-TALET? Fick bara uppleva ett ordentligt. Men 20-talet!

FRISYR? Borde klippa nuu. Men jag kan inte riktigt bestämma om det ska åka av och bli page eller om det ska få va långt.

FAVORITMATRÄTT? Lax. Eller rödbetssoppa. Och farmors pressgurka!! Inte tillsammans dock!

DROGPOLICY? Låt folk hållas om dom vill... jag vill inte.

FAVORITPLAGG I GARDEROBEN? Min chockrosa Adidas-tröja. Den är nästan exakt 30 år gammal, jag har fått den av Carros mamma och alla hatar den utom jag.

SHOPPAR FÖR I MÅNADEN? Varierar väldigt. Det finns för mycket bra grejer att köpa i den här stan!

FAVORITDJUR? Mops. Får jag nån gång en ska den heta Barbro.

FAVORITSTAD/-STÄDER? Paris, fast jag aldrig varit där, haha!

POSTA EN BILD SOM INSPIRERAR DIG JUST NU! >>


Kommentarer
Postat av: Sandra

tackar =) vad kul att du med har en blogg :)



Hoppas allt är bra med dig!!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback