Kvällis.

J och jag har precis varit ute och spist trerätters. På nån italiensk restaurang som ligger vid Tullins.

Vi började med vin, vatten och vitlöksbröd.
Sen åt jag kyckling och J pepparstek.
Sist:; jag åt creme brulée och J äpplekaka och jag drack grönt te.

Vi hade i vanlig ordning alldeles utmärkt trevligt och diskuterade allt mellan himmel och jord. Vår servitör var från Holland och fattade typ ingenting av det vi sa, så vi pratade engelska med honom (jag tror för övrigt också att han försökte ragga upp J, haha!)


.
Vi får en inneboende i typ en vecka också. Hana, tjejen som jag träffade utanför min port en kväll ni vet? Hon var här på förfest en gång också. Sjukt bra människa!
Hon har blivit mer eller mindre utkastad av sin hyresvärd och flyttar in hos oss tillfälligt imorn och stannar till nästa tisdag. Det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Hana

Hallå?! Varfør har jag missat att du har en blogg? Tack før de fina orden kæra Ulrika. Ser mycket fram emot att komma till er ikvæll! Stor kram.

2009-07-25 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback