Inflyttningsfest.

Igår var vi på inflyttningsfest hos Jesper, Linus och Mathilda. Så här såg det ut: (jag har snott bilderna på fb, så jag hoppas jag slipper bli stämd nu..)

Sjukt mycket folk!

That's my boys!

Vi hade en egen liten fest utanför..

Träffade en snubbe som absolut ville att vi skulle ta ett kort, Jag sa att jag aldrig blir bra på kort, så han hade fotokurs i en kvart och sen knäppte han det här.

Mackan gillar skumpa!


Johanna har fler kort så det kommer!

Tusen tack till alla för en kalaskul fest! Roligast var helt klart när Johan, J och jag gick sist på väg till krogen. Johan stoppade in händerna i random öppet fönster och tände lampan! Sen sprang vi! :)

Nu är vi tillbaka i Oslo igen. Känns grymt bra faktiskt.
Jag satt upp och sov oavbrutet i två och en halv timme på bussen, enligt J, haha!

Kommentarer
Postat av: Erik Schlyter

Fotokurs? haha, jag minns det mer som att jag övade förhandlingsteknik, för du skulle ju prompt vägra så fort jag tog fram kameran :D men det blev ju en bild iaf

2009-07-20 @ 22:05:42
Postat av: Ulla

Haha. Ja det kan nog stämma det där! :)

Självhjälpskurs!

2009-07-20 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback