Var det bara roligt? Ja det var det.

Min gamla mentor stack in huvudet på vår lektion idag, när Anette hade genomgång.
"Men! Är du här och förstör nu igen?!" gormade han åt mig över hela klassrummet.

Det gör lite ont i hjärtat att va tillbaka på nåt sätt. Saknar mina gamla classmates.
Saknar när Camilla ringde mitt i nätterna och väckte mig och så kom dom med bilen och pratade lite. Saknar Victor och Rubens framträdanden. Saknar när hela klassen sjöng "Tänd ett ljus" tills vår svensk-lärare fick utbrott. Saknar tjattret. Saknar skrattattackerna. Saknar när Carro och jag cyklade på en cykel och solen alltid sken. Saknar att åka i Rillas bil och köpa semlor. Saknar min mattelärare.

Gjorde vi nått vettigt överhuvudtaget på tre år?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen trevligt och va med på bild här liksom:) det var ju ganska länge sen nu ju!

2009-01-20 @ 16:10:00
Postat av: Sarah

det var jag som skrev inlägget innan:) missade mitt namn bara:)

2009-01-20 @ 16:11:27
Postat av: Anonym

Haha, ja det var länge sen! :)

Vi var väl försenade typ varannan dag du och jag?!

Åh, jag saknar skolan!

2009-01-21 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback