Mina flickvänner.

They're leaving. En efter en. Det känns inget bra.
Kine igår, J imorn, Liza på onsdag tror jag.

Idag var det cirkus på jobbet.
Mirella, rakt ut i luften:
"Jag förstår inte att Ullis inte har pojkvän, du är ju så vacker!"
Jag:
"Men ge dig! Lägg av."
Julia:
"Men hon kanske är ful på insidan?!"
HAHAHA! Det sista sas på skoj... hoppas jag!?

Efter jobbet hängde Jess, Emma, J och jag hemma hos Jess. Jag somnade i sängen.

Emma, J och jag åkte bil hem. Så jävla nice att slippa bussen! Det är så skönt med människor man alltid vet var man har. Som man aldrig behöver fundera över, relationer som sitter som berg, människor som alltid finns för en, vilken tid på dygnet det än är, vilken dag, vilken vecka, månad eller år.
Däremot kan jag inte säga att jag tar dom för givet. Men det är skönt att det räcker med ett ord för att man ska kunna börja skratta och förstå eller komma ihåg en hel historia, och ändå varje dag kunna bli överraskad över saker samma person säger.

Nej, no boyfriend. Men så många fina flickvänner.

Johanna säger:
Vet inte vad jag skulle göra utan er
- hade inte kunnat säga det bättre själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback