Jess renoverar sin nya lägenhet...

... och jag hjälper till.
Vi har målat garderober (alltså typ som två små walk-in, åhh jag vill ha!!) som av nån anledning var inredda med stora bakplåtspapper!
Vi var målat vardagsrummet, där en vägg var diarrébrun och de övriga fågelkiss-färgarad (det är Jess som stått för benämningarna här!).

Igår målade Jess, Micke och jag hallen.
"Vad ska vi kalla den här gröna fula färgen?" frågade Jessica. "Skogsgrön?"
"Nej!" sa jag. "Det måste ju liksom ha en dålig klang..... Diktator-grön?!"

Det är ju förskräckligt roligt att måla! Jessan rollar och jag målar alla hörn/kanter. Det går som en dans och hon får träningsvärk och jag slipper, haha.

12.12 är klockan. Varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback