Dunderuttråkad...

... är jag just denna stund. Det är som att jag sitter och väntar på nånting... fast det gör jag ju inte egentligen!

Tänkte jag skulle åka och simma bort min träningsvärk, men jag kom aldrig så långt!
Däremot var jag ute och traskade/cyklade i förmiddags! Var tvungen att gå och hämta le cykel som jag parkerade hos K igår då jag såklart även hade glömt nyckeln till den som jag placerat i fel jackficka.

Övriga aktiviteter i mitt liv idag (med bilder!!) :
1. Glott igenom min ena garderob!
Så jävla kul, hittade mycket roligt, bland annat ett par svarta platåskor jag hade på skolavslutningen i femman (jag kan fortfarande ha dom = succé!). Dom är lite roliga faktiskt, kanske kan ta på mig dom nån gång?
Dessutom fick jag syn på en syrénlila sidenklänning som jag köpte för 399 spänn en gång, som jag aldrig har haft på mig! Men gud vad fin den är! Det värsta med den är att den inte går att använda hur som helst, längden är lite knepig och den är så "fin", inte alls som grejer jag brukar slänga på mig. Kan ingen gifta sig snart så jag får använda den?!

2. Tittat två avsnitt Sex and the city.
Galet länge sen jag tittade... boxen har mest stått och samlat damm sen jag kom hem från Oslo senast.
Går det annat än att älska den här serien?! Åh, vad den är bra. Blir det en andra film tror ni? Jag både hoppas och hoppas inte, är spänd! Historien och personligheterna får ju inte bli urvattnade liksom!
3. Lagat mat.
Paprika-gryta med krossade tomater, till det bulgur, som jag kokat med grönsaksbuljong och sen tillsatt hackad gurka. Det gick ner utan större problem!

4. Läst.
Sylvia Plath, kvinnan förvånar mig mer och mer för varje sida. Boken är outstanding!
5. Organiserat.
Jag har placerat ut alla mina örhängen i lådorna jag samlade på mig på Store (vet inte om jag nämnt det?). Det här kan va min bästa idé någonsin faktiskt! Nu kan jag äntligen ha dom på ett ställe, utan att slänga dom omkring mig överallt! Lådorna är fruktansvärt snygga med locket på också!


Tänk vad mycket man kan skriva om när man inte har gjort nånting på hela dagen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback