Daddy DJ's back!

Pappa har kopplat in en gammal (vad heter det?) LP-spelare. När jag var liten hade vi värsta anläggningen med cd-spelare, LP, kassettband.. och man kunde koppla allt till tv:n också. Det här var på 90-talet, så det var inte lika vanligt som det är idag, haha.
I alla fall, nu står hela den där skiten nere i baren i källaren, men pappa lyckades koppla in en annan LP-spelare (det heter ju inte det, vad fan heter det?! Ni förstår vad jag menar?!) som är ännu äldre.
Så kul, jag älskar LP-skivor!

Emma och jag körde körde Freestyle "Vill ha dig", 30 miljoner gånger kommer jag ihåg. Och när vi lyssnade på Anita och Televinken och apparaten hängde sig och det enda som kom ut var ".. och min nallebjörn! ... och min nallebjörn! ... och min nallebjörn!". Det var tider det.

 

Strax bär det av till LKPG, där jag ska spendera helgen. Med Jess!

Kommentarer
Postat av: ronja

jag har oxå en LP spelare, grymt snyggt ju!! :D

hur är de gumman??

jobbar dag hela veckan, menas att jag slutar runt 15-16 nästan alla dagar.. Har du tid för mig???

kraaam!

Postat av: Nea.

Hej, ser min blogg knepig ut i din webbläsare? :/

2009-01-26 @ 14:49:56
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback