Att jag aldrig lär mig!

Jag har sovit tre timmar två nätter i rad. Och jag är inte ens trött.
Malin på jobbet:
"Sådär höll jag också på ett tag. Det gick i tre veckor, sen fick jag åka till akuten!"

Igår var vi ute. Carro, Jess och jag skulle ha hemma-kväll. Så kommer Emmie och Gabriel, och ska ut. Vi bestämmer oss för att följa med. Jessan tvättar sitt hår först. Sen ska jag också göra det. Står på knäna, med alla kläderna på mig och hänger in i duschen. Det går inget vidare för det droppar från duschen-munstycktet (eller vad heter det?) som sitter fast på väggen, och inte den som jag håller i. Vilket innebär att jag måste hålla in en knapp hela tiden för att vattnet ska rinna ur rätt slang.
Det slutar ju såklart med att jag är dyngsur, skriker på Jess som står och sminkar sig. Så kommer Gabbe in och får hålla i knappen, och han blir lika blöt han också. Typiskt Ulla!

Vi går till Platens. Mycket lyckad utgång måste jag säga! Länge sen jag hade så kul, och för den delen också var så nykter ute!
Träffade många kändisar, och många roliga okändisar också för den delen.
Helt ok musik (oftast) och dans dans dans!

Började jobba 8 imorse, no worries! Det gick precis hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback