2008-lista som jag snott.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick på konsert ensam. Hur kul som helst!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag hade några?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin Mia fick barn!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode gud. Däremot en släkting som inte var så nära...
5. Vilka länder besökte du?
Räknas Norge? Var X antal gånger där och vände. Kom inte längre i år.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum, men ett bra år!
8. Vad var din största framgång 2008?
Jag tror aldrig jag har utvecklats så mycket som person under ett år som jag gjorde 2008.
9. Största misstaget?
You tell me?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade halsfluss i höstas, för övrigt frisk!
11. Bästa köpet?
Fransklänningen! Letade i en evighet och så hittade jag den! Och porrskorna vol 2!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är väldigt lätt att göra mig glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Oj, hjärnsläpp! Jag vet inte. Inga lika starkt som tex alla låtarna jag kopplar till 2006.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat (fast jag har blivit så mycket bättre på det i år!).
7. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting!
18. Hur tillbringade du julen?
Överallt, som vanligt! Med världens bästa släktingar.
19. Blev du kär i år?
Kär och kär... fruktansvärt förtjusad kan jag skriva under på! And I still am!
21. Favoritprogram på TV?
Tittar aldrig på tv.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag slösar inte energi på att hata.
23. Bästa boken du läste i år?
"När oskulder kysser" Per Hagman. Otäckt bra!
24. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn. (Och Johan Palm... fy fan vad pinsam jag är! Hahaha!)
25. Något du önskade dig och fick?
En ipod ville jag ha större delen av året och fick en i julklapp. Tack!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Njaa.
27. Årets bästa film?
Sex and the city-filmen såklart!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Satt på Magnolia-uteserveringen med Carro och Jess och drack vin och käkade sallad. Sen gick vi och såg Mamma Mia! Perfekt födelsedag!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det kan alltid bli bättre du vet! Men jag är nöjd!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag har ju hursomhelst inte somnat i en trappuppgång i år! Haha! Gäller det kläder så är det ungefär som vanligt: färgglatt, spontant och Ulla-original (som Liza sa).
31. Vad fick dig att må bra?
Alla fantastiska människor jag har runt mig, musik, solsken, tokigheter, skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback