Jag fryser ihjäl!!

Hoppas det verkligen att det är kallt på riktigt, och att jag inte håller på att bli sjuk. Vore ju sjukt i så fall eftersom jag varit hemma hela helgen för att bli frisk tills på onsdag då J och jag beger oss till nordligare breddgrader.

Igår skulle jag köpa apelsiner. Jag brukar köpa en sån där "nätpåse" med typ tio stycken i för jag äter ganska mycket apelsiner.
Så nu när jag skulle äta den första får jag se... juiceapelsin står det på den. Vadå juiceapelsin? Det går väl göra juice av alla typer av apelsiner? Ska det inte gå att äta den normalt?
Jag provade! Den var kanske lite mindre än en vanlig apelsin och smakade... något annorlunda. Men den gick äta utan större problem tyckte jag!

När kommer en bra låt, jag behöver pepp inför en timmes bussåkande såhär tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback