Guldstjärna till mig själv..

... för (kors i taket bitte!)... Ingen alkohol på hela jävla helgen!

Ikea-race med Jess i lördags, det handlades lurvig matta, batterier, ramar, gardiner (som visade sig va för små) och gud vet allt.
Jag gick mest runt och gapade:
"JAG VILL FLYTTA!!! GAAAH!! Jag MÅSTE flytta.... nuuuu!"

Jess och jag har väl egentligen så olika inredningstilar som två människor kan ha. Hon gillar det där "romantiska", gulliga liksom. Lite som Johanna. Ljuslila väggar har hon i sovrummet nu förresten, det beskriver stilen ganska bra. Och som sagt: en lurvig matta på golvet där.
Vi har ett lik på golvet här hemma också. En renpäls tror jag det är, som ligger framför brasan. Usch, jag hatar den.

Hur som helst.
Jobbade 15.30-22. Var personlig assistent faktiskt, haha. Första gången ever, det gick precis hur bra som helst.
Vi tittade på Körslaget och hängde och skojade. Hon är skitrolig hon jag var hos!

När jag slutade: raka spåret hem till Jess, som höll på att måla, det stank färg i hela lägenheten!
Vi gick till Micke, för Jess har fortfarande ingen fungerande tv. Vi slängde oss i en stor hög och gick loss på chips som vi hittade, zappade och yrade.

Jag gick hem till Jess och sov, fast hon försökte övertala mig att sova hos Micke. ("Du kommer dö av ångorna från färgen!")

Kunde inte sova för jag hade druckit kaffe, låg och funderade och vände och vred på mig i två timmar.

Drömde veckans konstigaste dröm också.
Det började lite luddigt, men (19.19 är kl nu!! Igen!) själva huvudmomentet i drömmen var att vi (typ alla mina kompisar och jag) var indelade i lag, två och två, en tjej och en kille i varje. Alla var skitlånga och snygga som fotomodeller. Vi sprang runt och skulle skjuta varandra, i lag. Så otäckt. Det var liksom meningen att man skulle meja ner alla sina vänner, och bli det sista överlevande paret.
Det höll på länge, och ibland när jag blev skjuten låg jag ner och sen började det om från början igen. Så vi sprang runt och sköt ner varandra. Stressande och otroligt läskigt var det. Och alla tjejer hade galaklänning, massa fina smycken och håruppsättning hela tiden!
Fick en känsla av att det även gick ut på att fortplanta sig, att dom med bäst gener skulle vinna.

Jobb idag 7-14.
Det gick som en dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback